2014. november 16., vasárnap

Őszi TAG

Halihó ! A mai poszt az Őszi TAG lesz (lehet kicsit megkésve de mind a kettőnknek megtetszett) . Ugyan a design már igencsak télies , de itt is lenne a kérdőív . 




1. Sorolj fel három dolgot amit szeretsz az őszben?

Csenge : - Az időjárást nagyon szeretem főleg , ha nem esik az eső , de ez persze az ősszel jár . Imádom nézni a lehullott faleveleket , engem nagyon inspirálnak . És utoljára talán az őszi színeket mondanám , amik főleg a ruházkodás terén jelennek meg .

Kata : - Már lehet melegebb ruhákat hordani. Nagyon szeretem a bakancsokat, szóval ez is ide kerül. És a környezet a lehullott faleveleket is imádom.

2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?

Csenge : - Erdei gyümölcsös . Minden mennyiségben .

Kata : - Elég válogatós vagyok, úgyhogy csak egy teát szeretek, az is a zöld tea.

3. Mi volt az az esemény/alkalom amit a legjobban vártál idén ősszel?

Csenge : - Nem volt kimondottan ilyen esemény .

Kata : - Ilyen nem volt most ősszel.

4. Szereted a sütőtököt?

Csenge : - Nem . Egyáltalán nem .

Kata : - Mint mondtam, finnyás vagyok, így nem nehéz kitalálni, nem szeretem.

5. Ha meghívtak volna egy halloween buliba, minek öltöztél volna ?

Csenge : - Hmmm ,  talán egy boxolónak . Volt is egy szuper sminkem amit elkészítettem erre a célra.

Kata : -  Boszorkánynak öltöznék be.

6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?

Csenge : - A sapkák . A rabjuk vagyok :)

Kata : -  Egy lila kötött pulcsi.

7. Sima sál vagy körsál?

Csenge : - Nem hordok sálat , de én mind a kettőt szeretem .

Kata : - Körsál.

8. Milyen illatokat szeretsz az ősszel?

Csenge : - Nem is tudom . Talán az eső illatát .

Kata : - Az esős őszi falevelek illatát és a meleg illatokat.

9. Melyik a kedvenc forró italod?

Csenge : - Talán a teák és a forró csoki .

Kata : - Forró csoki és a tea.





Ennyi lett volna mára . Sziasztok ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése