2014. november 29., szombat

#Blog-mas ~ Téli TAG

Sziasztok ! A mai poszttal elkezdjük a közös projektünket pár Bloggerinával , aminek a neve Blog-mas lett .
Az első poszt a téli tag .




1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?


Csenge : - Kézkrémet szoktam használni ( hát mi mást? )

Az Essence tavalyi téli kézkrémjei közül én a kivis változatot vettem meg amit nagyon szeretek . Szuper az illata és remekül hidratál .


 Kata : - Nem minden nap viszont, hogyha nagyon száraz a kezem akkor az Avon Care Glycerine Hand&Nail kézkrémjét szoktam használni.

2. Forró csoki vagy forralt bor?

Csenge : - Khm.. kiskorú létemre abszolút forró csoki vagy tea.

Kata : - Egyértelmű, hogy a forró csoki.

3. Mutasd meg egy télies sminked

Csenge : - Nem szoktam sminkelni magamat .

Kata : - Nincs külön évszakokra bontva, hogy milyen sminket viselek. Mindig szempillaspirált és, hogyha nagy a baj akkor korrektort szoktam használni.

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?

Csenge : - Ez abszolút időtől függ . Ha tehetem mindenképpen kint vagyok és élvezem a havazást , de ha nem esik hó akkor minden további nélkül szívesen ülök és olvasok valami szuper könyvet .

Kata : - Hát ez legfőképp a hangulatomtól függ és attól, hogy van-e egyáltalán hó.

5. Kedvenc dolgod a télben?

Csenge : - Imádom , hogy rétegesen lehet öltözni és a tél része a Karácsony amit szerintem mindenki imád . Na meg a téli szünet is remek . 

Kata : - Nagyon szeretem az ünnepeket ebben az évszakban, hogy minden ki van világítva és bármennyire is hideg van kint, bent a lakásban engem melegség tölt el.

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?

Csenge : - Ajakápoló mindig van nálam télen , ugyanis igen hamar becserepesedik a szám . Illetve egy meleg kesztyű , sapka vagy éppen sál .

Kata : - Az ajakápolóm mindig a táskámban van.

7. Kedvenc karácsonyi film?

Csenge : - Kiskorom óta Szenteste mindig a Grincset nézem így ez a kedvencem .

Kata : - Azt hiszem kifejezetten kedvencem nincs. Mindig ami a TV-ben megy azt szoktam nézni.
-Síelni még nem síeltem viszont már korcsolyáztam  és akkor az tetszett.

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?

Csenge : - Egyiket sem próbáltam még ki.

Kata : - Síelni még nem síeltem viszont már korcsolyáztam és akkor az tetszett.

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?

Csenge : - A szüleim sosem mondták el nekem igazán , inkább az osztálytársaimtól tudtam meg .

Kata : - A Télapót szerintem osztálytársaimtól. A Jézuskát pedig, hogy a Jézuska hagyott nekem egy levelet az asztalomon és érdekes volt számomra, hogy az írás ugyanolyan volt, mint anyukámé.

10. Kedvenc téli illat?

Csenge : - A fahéj illata . Hmmm de szeretem

Kata : - A fahéjat nagyon szeretem illetve a vaníliát.

11. Kedvenc karácsonyi zene?

Csenge : - Justin Bieber - Santa Claus is coming to town . Vííííí !

Kata : - All I want for Christmas is you- Mariah Carey és Justin Bieber közös dala.

Többiek blogjai : 


Hétfő : Noémi

Kedd : Diána

Szerda : Enci

Csütörtök : Mi

Péntek : Beatrix

Szombat : Réka

Vasárnap : Loretta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése