2014. november 23., vasárnap

Őszi outfitek

Sziasztok! A mai bejegyzésben a még jobb időre koncentrálva megmutatunk pár outfitet. Kiválasztottunk egy-egy ruhadarabot, ami nem más mint egy fekete körszoknya és egy kötött rózsaszín pulcsi. Nos, nézzük is az outfiteket. 
 ~ Kata
 
1.
Ez az outfit szerintem, még a hidegebb, komorabb időben is megfelel mondjuk egy fekete, vagy testszínű harisnyával. 

Szoknya: Tally Weijl
Pulcsi: Newyorker
Bakancs: CCC

2.
Ez az outfit, azért még igényli a jobb időt. Azért ehhez is érdemes felvenni egy harisnyát és, hogy ne fázzatok egy rövidebb dzseki is jól nézne ki hozzá.

Szoknya: Tally Weijl
Póló: H&M
Sapi: Humanic
Converse: Hervis

3.
Ehhez az outfithez mindenképp kell már valami meleg pulcsi vagy kabát, mert különben megfázik az ember, amit senki sem szeretne. Ezt az outfitet is mindenképp a melegebb időkre ajánlom.

Szoknya: Tally Weijl
Ing: H&M
Cipő: Deichmann

4. 
Ez az outfit szerintem, nagyon cuki. Számomra olyan meleg érzetet ársazt, pedig egyáltalán nem az. Harisnya és pulcsi, vagy kabát, amit mindig elmondok.

Szoknya: Tally Weijl
Póló: H&M
Bakancs: CCC

~ Csenge

1.
 Ezt az outfitet igazán egy kevésbé hűvös napra ajánlanám.

Pulcsi : C&A
Szoknya : F&F
Bakancs : Deichmann

2.
Ezt nyugodtan felvehetitek egy hűvösebb napra is mint a következőket is.

Pulcsi : C&A
Nadrág : H&M ( még régebben vettem )
Bakancs : Deichmann

3. 
Nekem ez a nadrág nagyon tetszik főleg a rózsaszín pulcsival és a szabása is nagyon előnyös . 


Pulcsi : C&A
Nadrág : Sajnos nem tudom.
Bakancs : Deichmann
4.
 Ez az outfit egy kicsit "sportosítva " lett a cipővel . Hátha valaki nem bakancsos . 

Pulcsi : C&A
Nadrág : H&M ( még régebben vettem )
Cipő :Vans




5.-6. 
Ez a két outfit lényegében ugyanaz , de gondoltam megmutatom nektek , mert nekem mind a kettő színben nagyon tetszik ez a nadrág.

Pulcsi : C&A
Nadrág :C&A
Bakancs : Deichmann
 7. 
Ez pedig az lenne , hogy hogyan lehet melegebben öltözni. 

Pulcsi : C&A
Kabát : Városi boltban vettem

 8. 
Ez pedig a személyes kedvencem .

Pulcsi : C&A
Kabát : Mango ( még régebben vettem ) 

Nektek van kedvenc ruhadarabotok így ősszel ? 
Reméljük tetszett a poszt .
Sziasztok! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése